عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 129
:: باردید دیروز : 522
:: بازدید هفته : 129
:: بازدید ماه : 3331
:: بازدید سال : 8397
:: بازدید کلی : 8397

RSS

Powered By
loxblog.Com

مهمترین نکات و شرایط مهاجرت به ترکیه صفر تا صد مهاجرت به ترکیه
جمعه 12 مرداد 1403 ساعت 9:54 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


در سال‌های اخیر، ترکیه به دلیل رشد اقتصادی و فرهنگی قوی، به برترین کشور برای مهاجرت در جهان تبدیل شده است. به همین دلیل است که سالانه مهاجران زیادی از کشورهای مختلف برای مهاجرت به این کشور انتخاب می کنند.

سبک زندگی مردم ترکیه شباهت زیادی به سبک زندگی ایرانی ها دارد به همین دلیل این کشور توجه بسیاری از ایرانیان را برای مهاجرت به خود جلب کرده است.

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند می توانند از روش های مختلفی استفاده کنند. درخواست ویزا و امکان زندگی برای آشنایی بیشتر با نحوه مهاجرت به ترکیه، ما را تا انتها دنبال کنید.

مهاجرت به ترکیه

شرایط مهاجرت به ترکیه بسته به روشی که فرد برای اخذ تابعیت ترکیه انتخاب می کند متفاوت است. اما برخی از شرایط عمومی مهاجرت به این کشور از همه نظر یکسان است.

یکی از شروط مهم تایید، توان مالی یا سرمایه کافی است. اگر فردی شغلی با درآمد مناسب پیدا کند، نیازی به ارائه گواهی کفایت مالی ندارد. از دیگر شرایط مهاجرت به ترکیه می توان به ارائه مدرک زبان ترکی، بیمه، بد اصل بودن، ارائه پاسپورت و ... اشاره کرد.

در ویزای تحصیلی ترکیه، پس از چهار سال تحصیل و یک سال کار می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید. راه های مختلفی برای دریافت اقامت از ترکیه وجود دارد که می توانید یکی از آنها را برای اقامت انتخاب کنید.

برای مهاجرت به ترکیه چقدر پول نیاز است؟

افراد زیادی از ایران، گرجستان، آذربایجان و ارمنستان به این کشور مهاجرت کرده اند و کشورهای مذکور بیشترین مهاجرت را به ترکیه داشته اند.

مهاجران می توانند از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری، خرید خانه و غیره برای اقامت در ترکیه اقدام کنند. افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند نیاز به پیشنهاد شغلی خواهند داشت، فرد می تواند پس از 5 سال کار در ترکیه برای اقامت دائم اقدام کند.

هر روشی برای اخذ اقامت در ترکیه هزینه متفاوتی دارد، بنابراین نمی توان دقیقاً گفت که هزینه سفر به ترکیه چقدر است، اما هزینه های کلی سفر شامل خرید یا اجاره خانه، بلیط هواپیما، تحویل اثاثیه می باشد. یا خرید مبلمان در ترکیه هر ماه خرید کنید و ... قیمت مسکن در استانبول با شهرهای دیگر ترکیه متفاوت است، برای خرید یا اجاره خانه در استانبول باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند، حمل و نقل اثاثیه منزل و مشکلاتی است که باید برطرف شود، اما با روش کارآمدی که ما ارائه می دهیم، می توانید محصولات خود را حاوی اثاثیه منزل به راحتی ارسال کنید.

علاوه بر این، قوانین مهاجرت به ترکیه برای هر یک از این روش ها متفاوت است، بنابراین باید تصمیم بگیرید که چگونه اقامت خود را دریافت کنید و تمام شرایط آن را رعایت کنید. برای کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند مطالعه مقاله چند ساعت قبل از پرواز به فرودگاه توصیه می شود.

مهاجرت نیروی کار

برای مهاجرت کاری به ترکیه به 6152.70 لیر لیر نیاز دارید، اما برای کار یک ساله به 615.20 لیر لیر و برای اخذ اقامت کاری دائم به 615.70 لیر لیر نیاز دارید.

مهاجرت از طریق تحصیل

قیمت دانشگاه های دولتی و خصوصی در ترکیه متفاوت است. هزینه یک دانشگاه دولتی بین 1000 تا 4000 یورو است، در حالی که دانشگاه غیر دولتی و خصوصی به 20000 یورو در سال نیاز دارد. اما به طور کلی ارزان ترین راه برای مهاجرت به ترکیه گرفتن خوابگاه دانشجویی است.

از طریق ازدواج

افرادی که برای ازدواج به ترکیه مهاجرت می کنند باید بدانند که فرد مورد نظر باید در این کشور زندگی کند. هزینه زندگی هر نفر در ترکیه 2500 تا 3000 لیر می باشد.

مهاجرت به روش سرمایه گذاری

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک یکی از متداول ترین راه ها می باشد، شما می توانید با خرید ملک، ساخت و یا ثبت شرکت در ترکیه سرمایه گذاری کنید. برای خرید خانه در این کشور به حدود 250000 دلار آمریکا نیاز دارید.

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه مانند هر کشور دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد که در این قسمت به آنها اشاره می کنیم.

مزایای مهاجرت به ترکیه

قیمت مسکن در ترکیه متوسط ​​است، بنابراین میانگین قیمت خانه در این کشور هزار یورو برای هر متر مربع است.

آب و هوای گرم، روزهای آفتابی زیاد و دریای صاف دارد.

با توجه به توسعه صنعت گردشگری این کشور، دولت ترکیه بودجه ای را برای بهبود کیفیت هوا، جاده و شرایط ترافیکی اختصاص داده است.

محصولات باکیفیت و طبیعی مانند میوه ها، سبزیجات، گوشت و شیر در طول سال در بازارهای محلی در دسترس مصرف کنندگان است.

استفاده کمتر از مواد مخدر و الکل

ترکیه خدمات و مراقبت های پزشکی با کیفیت بالایی دارد.

شما می توانید به عنوان یک کارآفرین در ترکیه ثبت نام کنید و با شرکت های اروپایی شریک شوید.

کارخانه های تولیدی در این کشور کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم خانگی را با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

سیستمی ساده برای اجاره و خرید خانه دارد.

Kekurangan Imigrasi ka Türkiye

متاسفانه برای یافتن کار در این کشور مشکلاتی وجود دارد.

در مناطق پایین تر و برخی شهرها گمرک قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کند.

ترکیه تنوع غذایی کمی دارد.

الکل و سیگار در این کشور گران است.

یادگیری ترکی برای برخی کمی دشوار به نظر می رسد.

معایب ذکر شده می تواند شرایط مهاجرت به ترکیه را برای شما کمی سخت کند، بنابراین توصیه می کنیم برای غلبه بر آن ها در ابتدای کار خود را برای آن آماده کنید.
 برای مهاجرت به ترکیه با موسسه مهاجرتی در تهران تماس بگیرید.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: