عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 143
:: باردید دیروز : 354
:: بازدید هفته : 854
:: بازدید ماه : 5384
:: بازدید سال : 10450
:: بازدید کلی : 10450

RSS

Powered By
loxblog.Com

آنچه را که درباره برنامه روبیکا نمی دانید!
یک شنبه 20 خرداد 1403 ساعت 19:4 | بازدید : 689 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


روبیکا یکی از اپلیکیشن‌های چند منظوره است که می‌تواند نیاز کاربران گوشی‌های هوشمند را برای نصب اپلیکیشن‌های مختلف و استقرار اپلیکیشن‌های مختلف برطرف کند. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن سادگی و انعطاف پذیری آن است. با نصب این اپلیکیشن و ثبت نام در آن، بلافاصله به قسمت ویژگی های برنامه هدایت می شوید و در صفحه اول برنامه به اکثر امکانات روبیکا دسترسی خواهید داشت.

پس از نصب اپلیکیشن روبیکا، کاربران می توانند با استفاده از اینترنت رایگان مانند اپلیکیشن فیلمو، به تماشای فیلم و سریال، با استفاده از اینترنت رایگانی که در اپلیکیشن لنز ایرانسل دیده بودیم، کانال های تلویزیونی و رادیویی را تماشا کنند، قبوض را پرداخت کنند و خرید آنلاین کنند. از ویژگی هایی مانند گوش دادن می توان لذت برد. موسیقی مورد علاقه شما و سایر خدمات که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. همه این ویژگی ها تنها در یک برنامه ذخیره می شوند و این ویژگی از نصب چندین برنامه جلوگیری می کند. برای نصب و آپدیت برنامه های اندروید به سایت اپ ناب مراجعه نمایید.

چگونه روبیک را نصب کنیم؟

می توانید این برنامه را از پلی استور دانلود کنید.

Rubica برای سیستم عامل iOS: از طریق فروشگاه sibApp ادامه دهید

از طریق فروشگاه sibApp ادامه دهید

برای نصب روبیکا به نسخه اندروید نیاز است

اندروید 4.3

هزینه استفاده از سرویس روبیکا چقدر است؟

خیر، اکنون همه خدمات رایگان هستند، زیرا روبیکا قصد دارد بهترین خدمات را با کمترین قیمت برای همه نوع مخاطبان ارائه دهد. اگر سرویسی به روبیکا اضافه شود که نیاز به پرداخت شما داشته باشد، از طریق اپلیکیشن از آن مطلع می شوید و با آگاهی و رضایت از سرویس استفاده خواهید کرد.

آیا استفاده از خدمات روبیکا هزینه اینترنت دارد؟

در صورت استفاده از موبایل اول و اینترنت ایرانسل برای دسترسی به اپلیکیشن روبیکا، تمامی استفاده شما رایگان است و از اعتبار شما کسر نخواهد شد. دانلود روبیکا با لینک مستقیم



سرویس روبیک

پخش انواع فیلم و سریال (مگا ویدیو)

در این بخش از نرم افزار می توانید اکثر فیلم ها و سریال های ایران و جهان را پیدا کنید. این قسمت از روبیک از نرم افزارهایی مانند Filmo، Io، FilmNet، TVNet، FanAva، سیما همور، آکواریوم و اپیدو استفاده و ارائه می کند.

با روبیکو، می‌توانید به دنیای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود در تمام دستگاه‌های موبایل دیجیتال، وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید.

خدمات پرداخت آنلاین (Mega Pay)

سازندگان این اپلیکیشن ادعا می کنند که امکان ایجاد درگاه پرداخت برای فروشندگان کالا و خدمات وجود دارد که دریافت پول با لینک های درون برنامه ای و همچنین فاکتورها، کیف پول ها، مدیریت حساب، خریدها را برای آنها آسان می کند. . شارژ برای اپراتورهای مختلف در بخش با وجود جستجو در این بخش، چیزی جز خرید شارژ پیدا نکردیم.

سرویس پرداخت روبیک، ایجاد کیف پول، پرداخت قبض، هزینه خرید و مدیریت حساب های شخصی، هزینه حمل و نقل و غیره. ایجاد خدمات دیگری با ارزش مالی اضافی را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، فروشندگان کالا و خدمات می توانند با استفاده از درگاه های لینک پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، پرداخت برنامه ای آسان و مطمئن را برای مشتریان خود فراهم کنند.

تعامل با برنامه های مختلف (صفحه نمایش مگا 2)

در این قسمت محیطی مشابه اپلیکیشن اینستاگرام ادغام شده است که می توانید با هنرمندان و بازیگران برنامه های تلویزیونی ارتباط برقرار کنید و در مورد آنها نظر بدهید یا آنها را لایک کنید. به گفته سازندگان مکعب روبیک، این صفحات توسط خود هنرمندان و بازیگران مدیریت می شوند.

پخش آنلاین موسیقی (مگا موزیک)

دسته بندی های مختلفی مانند موسیقی پاپ، سنتی، راک، تلفیقی وجود دارد که با تایپ این دسته ها می توانید خواننده و موسیقی مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده و به موسیقی انتخابی گوش دهید.

حوزه آموزشی (مگا لرن)

می توان گفت یکی از نقاط قوت این برنامه قسمت آموزشی آن است که به کاربران امکان دسترسی به فیلم های آموزشی فرانسوی را می دهد. اما از کلاس های آنلاین، پخش زنده جلسات آموزشی و سایر روش های آموزشی ذکر شده در این قسمت خبری نیست.

آموزش الکترونیکی، دسترسی به طیف گسترده ای از منابع و محتوای آموزشی، شرکت در کلاس های آنلاین با امکان پخش مستقیم و زنده و شرکت در دوره های گسترده آنلاین باز (MOOC) همگی در سرویس جهان آموزش روبیکا گنجانده شده است.

سلامتی مگا

در این قسمت می توانید بسته به نیاز خود از مقالات سلامت در دسته بندی های مختلف استفاده کنید.

پخش همزمان برنامه های تلویزیونی (مگا تی وی)

شما همچنین می توانید برنامه های پخش همزمان و تماشای برنامه های پخش را در هر زمانی از شبانه روز داشته باشید.

سرویس پرداخت روبیکا به شما امکان می دهد کیف پول ایجاد کنید، قبوض را پرداخت کنید، افزونه ها را خریداری کنید و سایر خدمات مالی اضافی مانند مدیریت حساب شخصی، پرداخت های دنگی و غیره.

همچنین فروشندگان کالا و خدمات با استفاده از درگاه پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، امکان پرداخت به مشتریان خود را در یک اپلیکیشن ساده و مطمئن خواهند داشت.




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: